December 3,
Code-Beauty

Selv om vi nå er inne i vårt tredje år med partnerskap med Kode With Klossy, vår globale talsmodell og merkeambassadør Karlie Kloss’s eget ideelle organisasjon som lærer unge kvinner og ikke-binære studenter hvordan man koder, slutter vi aldri å bli imponert - og inspirert - av disse stipendiatene. Hittil har partnerskapet vårt muliggjort6 000sommerkodingsstipend til
videregående skole-elever over hele USA, som ikke bare har kommet bort med den verdifulle ferdigheten med å lære seg å kode, men de har også kunnet se med egne øyne de kreative anvendelsene koding har for skjønnhetsindustrien.

Denne sommeren deltok 204 stipendiater i Estée Lauder x Kode With Klossy-utfordringen, som krever at de bruker fire kodingspråk for å designe enten en nettside eller en mobilapp til støtte for vår Double Wear Stay-in-Place Foundation. Og på samme måte som Double Wearovergår forventningene med 24-timers holdbarhet, forsto disse kodetreningene oppgaven og mer til. Faktisk var vårt dommerpanel så imponert at de måtte velge tre vinnere i stedet for bare to. Les videre for å lære om hver av de vinnende designene, og litt om stipendiatene som lagde dem.

Vinner 1: Pranavi, Mobilapputvikling
"Jeg nærmet meg dette prosjektet med brukeropplevelsen i tankene ved å streve etter å holde kvaliteten på produktet mitt høy samtidig som jeg produserte en enkel, elegant og stilren app."

Med hennes forhøyede designopplevelse pluss en akkurat passe blanding av produktfremming, berørte Pranavi de to nøkkelfunksjonene vi alltid prioriterer for nettstedet vårt. "Det var tydelig at hun hadde lagt mye tanke på hvordan forbrukeren ville engasjere seg på denne appen, og det kom virkelig frem i hennes design og presentasjon," sa Emily Riess, visepresident for Estée Lauder Online.

Vinner 2: Carissa, Webutvikling
"Etter Estee Lauders elegante og stilige design, inkorporerte jeg en fargepalett med svart og beige for å skape den samme stemningen. Dette blander seg også godt med den jordiske tonen i foundationen og bildene."

Carissa designet ikke bare en nettside - hun skapte en opplevelse (og med koding som gikk utover det som ble lært på leiren). Hun blandet sin tekniske ekspertise med uventede designelementer, som interaktive flip-kort og bikakeformede bilder for å fange brukerens oppmerksomhet. "Jeg setter pris på hierarkiet i hvordan du har stablet innholdet," delte dommer Janice Veksler, visepresident for Estée Lauder Creative.

Vinner 3: Eimaan, Webutvikling
"Min MVP var å annonsere produktet til brukeren, så ved hjelp av design gjorde jeg dette til en høy standard, på en vakker måte som skapte en ren, elegant nettside for å nøyaktig representere Estée Lauders estetikk.”

Eimaan imponerte virkelig dommerne med hennes presentasjonsevner og et ekstra lag av forskning, som ga innsikt som drev hennes design. "Hun hadde en profesjonalitets- og sofistikasjonsnivå," sa dommer Janice, "selv i måten hun forklarte alt på. Hun tok prosjektet fra A til Å." Eimaan blandet tankefullt merkevareaktiva med brukergenerert innhold for å skape en autentisk, engasjerende opplevelse for en forbruker.

Når man ser på arbeidet til disse stipendiatene, er det nesten umulig å tro at de startet sommeren med lite eller ingen kodingserfaring, men lærte hvordan de skulle skape de utrolige Double Wear-landskapene de til slutt presenterte. Selv Karlie Kloss selv, som deltok i presentasjonene i feiring, bemerket all den utrolige selvtilliten og presentasjonsevnene til stipendiatene. Vi kan ikke vente med å se hvor disse unge kvinnene tar ferdighetene sine neste gang. (Men vi vil selvfølgelig heie på at de bringer talentene sine til Estée Lauder!)

Topp
Powered by Translations.com GlobalLink Web SoftwarePowered by GlobalLink Web